رژیم های لاغری شکم و پهلو را بشناسید.
نوشته شده توسط : شکری

کاشت ابرو به روش FIT چیست ؟ امروزه بسیاری از بانوان در پی زیباتر شدن ابروی خود با کاشت ابرو به روش FIT افتاده اند، برای همین آکادمی زیبایی مقاله ای در باره این روش کاشت ابرو ارائه داد. کاشت ابرو به روش FUT می تواند برای معالجه مردان و زنان در هر سنی مورد استفاده قرار گیرد ، اگرچه

بیشتر ترمیم ابروها مربوط به زنان بین 30 تا 50 سال است. کاشت ابرو ، با روش FUE انجام می شود ، روش انتخاب در این موارد است. این روش با حداقل تهاجمی می تواند با استفاده از میکروتول ها انجام شود تا از برداشتن بافت و زخم های بعدی پوست جلوگیری شود ، برخلاف کاشت ابرو به روش FUT ، تکنیکی که نیاز به خارج کردن نوار پوست از محل اهدا کننده دارد.

کاشت ابرو

کاشت ابرو از روش هایی است که با انجام آن ابروهایی زیبا و طبیعی خواهید داشت‌. همان طور که می دانید روش های زیادی برای ترمیم ابرو وجود دارد که تتو، میکروبلدینگ از جمله پر طرفدارترین آنها می باشد‌. با توجه به اینکه این روش ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند ولی ظاهری طبیعی ندارند و به نوعی مشخص است که ابروها حالت مصنوعی دارند.

حال اگر فردی به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شود چه راهکاری بهتر است؟ کاشت ابرو، بله این روش به طور قطع راه حل مناسب با ظاهری بسیار طبیعی می باشد، به شرطی که در کلینیک مجهز که دارای پزشک های ماهر و متخصص می باشد، انجام شود. کلینیک زیبایی لیان در شیراز یکی از مجموعه های زیبایی است که تمامی نکات و موارد مهم در انجام عمل های زیبایی را رعایت نموده و نتیجه ی عمل های زیبایی در این مرکز عاری از هرگونه ایراد و عوارض می باشد‌‌. کلینیک لیان به طور تخصصی در زمینه کاشت ابرو فعالیت می کند. از آنجا که ابرو بخشی از صورت است و وجود آن و از همه تر مهم مدل آن بسیار در زیبایی چهره موثر است باید در انتخاب محلی که قصد انجام کار را دارید بسیار دقت نمایید.

داروهای بعد از کاشت مو ( دسته اول )

داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو عبارتند از:

  • ١.مسکن ها : این دارو ها عموما جهت کاهش درد بیمار تجویز می گردند.
  • ٢.آنتی بیوتیک : تجویز این داروها عموما بعد از هر جراحی صورت می گیرد. این داروها جهت پیشگیری از عفونت احتمالی زخم هاست.
  • ٣. مکمل ویتامینی : مکمل های ویتامینی که عموما ویتامین C تجویز می شود؛ جهت تسریع در ترمیم زخم و بهبود رویش گرفت ها می باشد.
  • ۴.تجویز سرم جهت شستشوی روزانه زحم.

عوامل تاثیر گذار در دوام و ماندگاری کاشت ابرو

پیوند طبیعی ابرو معمولا با روش ها و متد های مختلفی صورت می گیرد. با توجه به این که در کاشت مو و کاشت ابرو تفاوت هایی است، این احتمال وجود دارد که بهترین روش های پیوند مو، برای ابرو نتیجه خوبی ندهد. پس برای کاشت ابرو، از بهترین روش های کاشت مو استفاده نمی شود.

ماندگاری کاشت ابرو دائمی است، اما به شرط آن که این عمل به درستی و با اطلاع از حساسیت های کاشت ابرو، انجام گیرد. عوامل بسیاری وجود دارد که در میزان ماندگاری کاشت ابرو، تاثیر زیادی دارد که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

منبع: کلینیک کاشت ابرو





:: موضوعات مرتبط: New PBN , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: